13. helmikuuta 2013

KIHAROITA JA LISÄÄ KIHAROITA

Asia on nyt niin,että minä olen ostanut kihartimen.Ennen niitten nimi oli piippaussakset tai jotain sinne päin.Äidillänikin oli sellaiset ja niillä minulle laitettiin Shirley Temple-kiharat.Nyt en enää Shirley-kiharoita halua,mutta jonkunlaisia kyllä.Myyjäkin sanoi,että eivät kiharat ole iästä kiinni ja möi minulle Remingtonin.Tein sillä heti kaupasta tultuani yhden pienen ja kireän kiharan. No,ei se nyt ihan onnistunut,mutta opetellaan,opetellaan.Ja sitten yritysten ja erehdysten kautta se suttaantuu oikeaan suuntaan ja saan pääntäydellisen kiharoita,jotka sopivat ruumiini malliin,kokoon ja ikään.Paketissa oli mukana hämmennystä herättävä pehmeä pussi,jota kääntelin ja vääntelin ja sitten luin opaskirjasta,että se on lämmönkestävä säilytyspussi.Onneksi en ole liioin alle 8v,koska sen ikäiset eivät saa laitetta ollenkaan käyttää,olla sitä lähellä tai sillä leikkiä.Tämäkin lukee ohjekirjasessa.Eikä laitetta saa ottaa mukaan kylpyyn.Muuten voi käydä niin kuin elokuvissa,kun tahdotaan joku tappaa.Niin ja laitteessa on edistyksellinen keratiinia sisältävä keraaminen pinnoite ja se juuri tekee terveet ja joustavat kiharat.Tämä yksi,jonka heti tein,ei näyttänyt joustavalta eikä oikein terveeltäkään.Eikä sitä enää ole,kun panin lammasbaskerin painamaan sen lyttyyn.Puolisolle en kiharasta mitään maininnut.

Parturi oli käynyt ja jätti laskun 30€.Puolison hiukset olivat siistit ja harmaantuneet.Neljästä huonetoverista kolme oli parturoitu ja kaksi näytti minulle heti uudet tukkansa ja minä kehuin hienoiksi.Hoitaja tuli tarkastamaan,että olin nähnyt laskun ja vaikutti hämmästyneeltä kertoessani sen olevan jo laukussa,kun hoksaavaisena naisena huomasin kirjekuoren olevan minulle,kun sen päällä oli nimeni ja jotenkin päättelin sen koskevan parturointia.Naputtelin sitten sen  kotona muitten laskujen kanssa verkkoon odottamaan eräpäivää.Tämä nykyaika on niin helppoa.Onneksi olen menoon kerinnyt mukaan,etten kuolla kupsahtanut silloin,kun kaikki oli vielä niin takapajuista ja sulkakynällä kirjoitettavaa.

Tänäänkin olen ehtinyt leikkiä uusilla tv-kanavillani.Niitä on nyt niin paljon,että ei tiedä oikein,minkä kohdalle jumiutuisi.Leijonat eivät tänään enää kiinnostaneet.Eikä sekään kanava,missä ihan viisaan näköinen jenkkilentäjä kertoi nähneensä lentävän lautasen aivan koneensa yläpuolella ja ufo muutti jopa muotoa,eikä siinä ollut saumojakaan missään kohdin ja se oli jotain metallin tapaista koko vehje.Mutta kovaa se meni.Ehkä vielä nyt ehtoolla piipahdan matkailemassa Travel-kanavalla,kun siinä ainakin on kaikki totta,mistä puhutaan.

Tämä oli tämmöinen ylimääräinen teksti,jos vaikka aamulla ei kirjoituttaisikaan.Eihän sitä aina.Ja jos ei minusta huomenissa mitään kuulu,niin HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ. Teillekin ystäväni L ja A.Kiitos kortista ja samaa mieltä olen,että niistä se onni koostuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti